Wydarzenia

WYCIECZKA DO ZŁOTEGO STOKU I SREBRNEJ GÓRY

Data publikacji 21.11.2017

W dniach 13–16.09.2017 r., Lubelska Grupa Wojewódzka IPA wspólnie z Regionem IPA Lublin oraz Zarządem Terenowym NSZZP KWP w Lublinie zorganizowała wycieczkę autokarową do Złotego Stoku i Srebrnej Góry. Środowego, słonecznego poranka, wyruszyliśmy z Lublina w kierunku Złotego Stoku. Po całodziennej podróży autokarem z KWP w Lublinie, z krótką przerwą na zwiedzanie Zamku w Mosznej.

W godzinach wieczornych dotarliśmy do hotelu „Sport Kompleks” w Złotym Stoku, gdzie po zakwaterowaniu i kolacji, bawiliśmy się do późnych godzin nocnych przy muzyce, którą zapewnił nam „DJ Adam”.

Czwartek rozpoczęliśmy od zwiedzania kopalni złota w Złotym Stoku, a po wyjściu z kopalni udaliśmy się do Ząbkowic Śląskich, gdzie zwiedziliśmy Stare Miasto, Krzywą Wieżę oraz Ruiny Zamku. Po zwiedzaniu udaliśmy w odwiedziny do kol. Fryderyka Orepuka (Prezydenta SP IPA), który przyjął nas na swojej działce smacznym poczęstunkiem z grilla. W drodze powrotnej do miejsca zakwaterowania zwiedziliśmy jeszcze Pałac w Kamieńcu Ząbkowickim, a po powrocie do Złotego Stoku właścicielka kopalni złota zorganizowała nam wieczornego grilla na terenie kopalni.

W piątek po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę do Srebrnej Góry, gdzie zwiedziliśmy „Twierdzę Srebrna Góra”. Następnie pojechaliśmy do browaru „Broumov”, gdzie po krótkim zwiedzaniu mogliśmy delektować się różnymi smakami miejscowego piwa. Wracając do Złotego Stoku, zwiedziliśmy jeszcze Kłodzku.

Wszystko co piękne niestety szybko się kończy. W sobotę 16 września, zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną do Lublina. Do domu wróciliśmy późnym wieczorem zmęczeni, ale zadowoleni ze wspólnego wyjazdu.